Yackandandah - Reisverslag uit Yackandandah, Australië van Tom Dijk - WaarBenJij.nu Yackandandah - Reisverslag uit Yackandandah, Australië van Tom Dijk - WaarBenJij.nu

Yackandandah

Blijf op de hoogte en volg Tom

27 Februari 2015 | Australië, Yackandandah

na een paar super dagen Bij Lee-anne en Tim op de boerderij is het tijd voor een volgend verslag.
Maandag werd ik met open armen door Lee-anne en Tim ontvangen op het vliegveld. Na een vijf uur durende reis waren we weer op bekend te terrein, hun boerderij. De komende weken zal het er hetzelfde uitzien sochtends werken, waar ik geen probleem mee heb want zijn allemaal leuke klusjes. En smiddags boodschappen doen en wat zien van de omgeving. Wat minder om te vertellen.
Zo zijn we gister middag naar Albury geweest. Daar zijn we op bezoek gegaan bij Lee-anne der ouders. Die me het hemd van mijn lijf vroegen over hoe mijn leven er in Nederland uit zag en wat ik verder van plan was. Was erg gezellig. S'avonds vroeg Tim of ik wel eens geschoten had. Dit was niet het geval en hij vroeg of ik het eens een keer wilde proberen. Waarom niet dacht ik. Zo gezegd zo gedaan. Voordat ik het wist had hij zijn geweer uit de kast gepakt en stonden we op lege bier blikjes te schieten. Dan sta je toch wel even te kijken als je opeens met een geweer in je handen staat. Noem het een gelukstreffer of niet maar bij het tweede schot was het raak en zat er een gat in het Bierblikje.
Komend weekend verblijf ik bij Math en Mish wie mijn oorspronkelijke hosts waren in Yakandandah.

Ook ben ik gaan nadenken hoe mijn reis er verder uit gaat zien. Het is zeker dat ik via de oostkust naar het noorden ga. Afhangkelijk van de tijd zal ik misschien nog een maand in Nieuw Zeeland doorbrengen. En anders misschien naar Darwin en mijn laatste paar weken in de omgeving van Perth doorbrengen. Dat zien we allemaal wel.

Elke dag opnieuw is weer een belevenis en we zien wel wat er allemaal gaat gebeuren.
Tot de volgende keer.

  • 27 Februari 2015 - 06:29

    Ma:

    Nogmaals hoi schat,
    Ik stond even vreemd te kijken: twee verslagen achter elkaar. Maar die andere is natuurlijk nog van Tasmanie. En er is al weer een week voorbij en het nieuwe verslag van deze vrijdag heb je ook gelijk geplaatst. Fijn te horen dat je het goed naar je zin hebt. Weet je zeker dat het gat al niet in het bierblikje zat :-). Beginnersgeluk wordt dat genoemd. Nogmaals veel plezier de komende tijd en maar weer een kus en knuffel

  • 27 Februari 2015 - 10:52

    Gemma:

    Hoi Tom,

    Fijn voor je dat je wat huiselijkheid hebt. Lekker genieten van mensen om je heen. Ik denk dat daardoor je engels ook heerlijk is verbeterd. Niet naar je moeder luisteren hoor. Dat gat zat zeker nog niet in het blikje.
    Geniet van iedere dag zou ik zeggen.

    Liefs,
    Gemma

  • 27 Februari 2015 - 14:52

    Marian:

    hallo Tom
    Nog een reactie op een verslag
    Wat zal jij veel indrukken opdoen en dat er zoveel te zien is.
    Wij wensen je heel veel plezier en lekker genieten.
    groetjes Kees, Marian en de kids

  • 27 Februari 2015 - 15:53

    José:

    Ha Tom,
    Ook wij drieën kijken iedere week uit naar je reisverslag. Zodra we een mailtje binnen krijgen dat je weer iets gepost hebt, gaan we direct 'down under'. Het is juist hartstikke leuk om te lezen wat jij allemaal beleeft aan de andere kant van de wereld. Dus ... blijven schrijven, want op afstand leven we met je mee!
    Geniet van je verblijf de komende twee weken bij deze gastvrije mensen.
    Groeten, Jan, José en Marjolein

  • 27 Februari 2015 - 19:13

    Nel Holierhoek:

    Hoi Tom

    Wat gaat de tijd snel vind je ook niet, wat zie jij veel ik vind het altijd leuk om je reis verslag te lezen.
    Dat weer werken bij die mensen wat leuk zo s morgens werken s middas uit geniet ervan.
    groetjes van Gijs en Nel

  • 01 Maart 2015 - 23:11

    Annemarie:

    Hallo Tom

    Vooral niet stoppen met de verslagen, wij vinden het ontzettend leuk om alles te lezen wat je beleeft en doet. Prachtig, ik zou zo naar je toe willen komen. Maar het is hier een beetje hectisch. We hebben alle schuren leeg moeten maken, want ze zijn al volop aan het slopen. De helft van de kas is al helemaal weg en de fietsenschuur en het hobbykasje, de substraatruimte, het ketelhuis, alles is weg. Dus een lege boel, veel bagger. We zijn begonnen aan de badkamer in ons nieuwe huis, maar wanneer we daar in gaan is nog de vraag.
    Wij wensen je in ieder geval weer een fijne tijd en geniet. Maar volgens mij heb je je draai gevonden.
    Wat is de temperatuur? Je hebt het over afkoelen in het water, dus het zal wel warm zijn.

    Hartelijke groeten Aad en Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Actief sinds 09 Dec. 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 9108

Voorgaande reizen:

16 December 2014 - 18 Juni 2015

Australië

Landen bezocht: