townsville, Richmond, mount isa - Reisverslag uit Mount Isa, Australië van Tom Dijk - WaarBenJij.nu townsville, Richmond, mount isa - Reisverslag uit Mount Isa, Australië van Tom Dijk - WaarBenJij.nu

townsville, Richmond, mount isa

Door: tom van dijk

Blijf op de hoogte en volg Tom

15 Mei 2015 | Australië, Mount Isa

Hier weer even een berichtje van afgelopen week.

De eerste paar dagen is er echt maar dan ook echt helemaal niks gebeurd. Aangezien de auto woensdag pas naar de garage kon noesten we tot woensdag in Townsville wachten. In townsville zelf is ook zo goed als niks te doen. Dus hebben we elke dag zitten kaarten, boodschappen doen en savonds bier drinken. Woensdag de auto laten maken om daarna voorbereidingen te treffen voor onze road trip maar alice springs. Dat houdt in spullen wassen en water inslaan.
Ook nog wat nieuwe muziek gedownload voor onderweg.
Gister ochtend was het dan zover op de eerste dag stond een rit van vijf en.half uur te wachten. Met de gebroeders ko, andrr van duijn enzovoor uit de speaker vloog de tijd zo voorbij. Richting de outback wordt altijd vewaarschuwd voor warme temperaturen maar zodra we in Richmond uit de auto stapten hebben we gelijk lange broek en vest aangetrokken omdat het zo koud was. Vanochtend in de auto richting mount isa waarr we.morgen een tour door de mijnen hebben. Daar staat de plek bekend om. Dan zullen we zondag door rikden en.hopen we maandag alice springs te bereiken.
Spreek jullie later.oh

• 15 Mei 2015 - 19:28

Nel Holierhoek:

Hallo Tom

Ja wachten duurt lang maar nu zijn jullie op weg. En die kou en lange broek kan je alvast wennen voor als je weer in holland bent.

Heel veel groeten van Gijs en Nel

• 15 Mei 2015 - 21:49

José:

Tjé Tom, dat is wel even wennen om zo'n 'saai' reisverslag van jou te lezen ...
    We zijn benieuwd naar je vervolgverhaal van volgende week .
    Wij vertrekken morgen een week naar Zuid Spanje om te wandelen in de bergen van de Sierra Nevada. Dat wordt spierpijn met al dat klimmen en dalen. Het weer belooft zich uitstekend te gedragen en we hebben gelukkig een mini zwembadje bij het huisje waarin we één voor één kunnen afkoelen.
    Veel plezier in Alice Spring.
    José

• 15 Mei 2015 - 23:18

Marian:

hallo Tom
    Dit was zeker een saaie week voor jou,maar volgende week zal er weer meer te beleven zijn.
    Veel plezier in alice spring.
    groetjes Kees. Marian en de kids

• 16 Mei 2015 - 14:56

Gemma:

Hoi Tom,
    Zeker even wennen dat niets doen. Gelukkig waren jullie samen. Is dit eigenlijk je eerste echte trip in de outback?

Liefs,
    Gemma

• 19 Mei 2015 - 13:03

Annemarie:

Hoi Tom, ik heb je eventjes geen reacties meer gestuurd, maar ik vind het super om te lezen dat je je draai helemaal hebt gevonden en wat zie je een hoop. Heerlijke temperaturen, hier is het nat en koud.
    Je bent inderdaad alweer aan het aftellen, maar eerst ga je nog weken genieten. Heel veel groetjes, ook namens Aad