Nog een week - Reisverslag uit Den Hoorn, Nederland van Tom Dijk - WaarBenJij.nu Nog een week - Reisverslag uit Den Hoorn, Nederland van Tom Dijk - WaarBenJij.nu

Nog een week

Door: Tom van Dijk

Blijf op de hoogte en volg Tom

09 December 2014 | Nederland, Den Hoorn

Nog een week en dan gaat mijn grote avontuur beginnen. Ik ga voor 6 maanden naar Australië, om hier te Backpacken.
Ik vind het behoorlijk spannend voor het eerst z'n grote reis in mijn eentje. Maar aan de andere kant heb ik er ontzettend veel zin in en kan ik niet wachten totdat ik er eindelijk ben.

  • 15 December 2014 - 16:43

    Ma:

    Hoi schat, nog de laatste dingetjes inpakken, 1 nachtje in je eigen bed slapen en dan op naar Australie. Het grote avontuur tegemoet. Je hebt er hard genoeg voor gewerkt, dus lekker genieten. Kus

  • 16 December 2014 - 15:45

    Ma:

    Hoi schat. Na een paar traantjes thuis en op het vliegveld, zit je op dit moment in het eerste vliegtuig het avontuur tegemoet. Wij willen je laten weten dat wij trots zijn op je dat je het aandurft om dit helemaal in je eentje te gaan doen. Het komt helemaal goed. Knuffel ma en pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Actief sinds 09 Dec. 2014
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 9073

Voorgaande reizen:

16 December 2014 - 18 Juni 2015

Australië

Landen bezocht: